Post by emininevov on Feb 7, 2022 5:42:25 GMT 8
------------------------------------------
▶▶▶▶ Crazy Chef: Food Truck Game ANDROID ◀◀◀◀
▶▶▶▶ Crazy Chef: Food Truck Game IOS ◀◀◀◀
▞▞▞ ubegrenset gullhack ▞▞▞
▞▞▞ Crazy Chef: Food Truck Game 2022 version ▞▞▞
Konstante annonser, og jeg kommer ikke til å betale for å få dem fjernet slik du foreslo.
Jeg pleide å elske å spille dette spillet under lockdown, men nivåene blir vanskeligere å passere 😪
Flott spill først! da jeg kom til biffnivået. de så ut til å være på mange nivåer, det begynte å kjede meg. men timeren er bare 60 sekunder som er veldig irriterende! hvordan i helvete kan vi betjene kunder på et minutt hvis de vil ha mer enn én ting.
Crazy Chef: Food Truck Game Arkadspel qmc
Dette er et fint spill med potensiale, men de har ødelagt det ved å sette ut mange annonser og betale for å vinne raskere. Hvis du ikke betaler, tar det mye tid å male for å vinne, noe som er meningsløst fordi dette spillet skal være morsomt og ikke vanskelig.
Det er et bra spill, så langt ingen tillegg, ingen lastingsproblemer, en fin måte å fordrive tiden på, og det hindrer deg i å fokusere på uviktige ting. Så forhåpentligvis vil min neste anmeldelse være 5 stjerner
Masse annonser!! Du bruker mer tid på å se annonser enn å faktisk spille spillet. Ikke verdt det. Hopp over dette. Se en annonse i 10 sekunder ekstra, så se en annen annonse i 10 sekunder til .. det er latterlig!
Jeg er lei av dette spillet nå. Jeg hadde rapportert det, men de ansvarlige gjorde ingen endring. Jeg spilte nivå 35 og neste nivå ble ikke låst opp. 37. nivå låst opp i stedet for 36. nivå. Jeg prøvde alt, men det 36. nivået låser ikke bare opp. På grunn av dette mangler jeg en nøkkel som er nødvendig for å låse opp de neste trinnene. Vennligst se til dette og fiks det så snart som mulig.
Flott bortsett fra alle annonsene ... Grafikken er flott; lett å forstå og lære. Men som andre spilleres klager, jo vanskeligere nivå, desto vanskeligere er det å lykkes uten boostere. Jo høyere nivå, kunder med mer komplekse bestillinger kommer mot deg med latterlig lynhastighet. Jeg er ikke imot å bruke ekte penger, men å bruke $1,99 for tre boostere er virkelig latterlig.
Dette spillet starter bra der du kan tjene mange diamanter. Mot slutten av det andre trinnet får du deg dit du misser målet med én. Deretter blir du bedt om å bruke 67 ruter i 30 sekunder og det fortsetter. Det kan hende du kommer deg gjennom noen spill hvor det er enkelt etterpå, men da må du bruke opp diamantene igjen, med mindre du betaler. Here we go again.... Med økonomikrisen akkurat nå kan du ikke spille et spill uten å bruke noe. Latterlig!
Hva slags annonser du trykker på ha....små barn spiller dette spillet kontrollerer annonsene dine....verste spillet...bare 18+ annonser vises 😤😤😤
Apple Knight: Action Platformer Action ulu
liker spillet, men det var så mange annonser på en gang at de ble overlappet og telefonen min ble gal og sprutet ut. Jeg måtte starte telefonen min helt på nytt for å få den til å slutte å avinstallere før feil med annonsene er fikset
Hellige ku de legger til! Spillet er morsomt og alt, og vanligvis vil jeg vurdere å kjøpe apper senere, men de fordømte legger HELE TIDEN. Ikke engang når jeg ser på for å få øre. Du vil starte et nytt nivå - nei, se denne tilføyelsen først. Du tapte og vil gå tilbake til kartet - suuure, men ta en titt på dette tillegget. Jeg forstår tanken bak det, men folkens, det er for mye. Du viser ingen respekt for brukerne på denne måten, bomber med tillegg. Jeg anbefaler Cooking Craze i stedet.
Jeg har likt å spille dette spillet, men når jeg ønsket å se annonsene for å få gratis sjanser, setter annonsene seg fast og jeg må starte spillet på nytt, noe som gjør at jeg mister sjansene, kreftene og livet.
Annonser fryser kontinuerlig, og du gjør ingenting for å fikse problemet.
Jeg oppdaterte appen akkurat i dag. Alt var perfekt inntil dette problemet med nedlasting av Japan-innholdet. Jeg sitter alltid fast med 10 prosent med nedlastingen. Og jeg sverger på at det ikke er internettforbindelsen min.
Det krasjer hele tiden når jeg oppgraderer eller kjøper. Selv når jeg ser på belønningsvideoene i lengre tid, lukkes den bare og får meg til å miste nivået. Bare hvis jeg spiller offline, spiller det raskt og bra.
Dette spillet er veldig bra. Men de må begrense annonsene. Det er den samme annonsen HVER eneste gang og ganske irriterende og upassende. Noen nivåer er også designet for at du skal tape, de gjør det umulig å vinne. De skjønner ikke at når jeg går tom for liv, er jeg på til neste kamp og mindre tid på deres. De må forbedre annonsene og spillingen. Jeg forstår at de ønsker å gjøre det utfordrende, men noen er faktisk umulige å vinne.
Jeg elsker dette spillet, det er veldig nyttig for tiden
elsker dette spillet, men kan bare gi det 3 stjerner ettersom det bare slår seg av for meg etter en viss mengde fullførte nivåer! så jeg må laste spillet på nytt, og det siste nivået jeg fullførte må gjøre det på nytt. men bortsett fra det elsker jeg spillet.
Kan jeg få hjelp? Jeg er ferdig med Japan, men jeg kan ikke reise til Italia! Det står alltid mislykket nettverk selv om jeg har høy data! Jeg er så nær ved å avinstallere dette hvis jeg aldri kommer til å spille på Italia!
Elsket det da jeg begynte...gøy med vakker grafikk. Faktisk likte jeg det så godt at jeg avinstallerte alle mine andre matlagingsspill, men jeg er enig med andre...du kan ha alle gjenstander tilgjengelig og kan fortsatt ikke fullføres uten edelstener. Jeg noterte flere og etter å ha spilt om og om igjen, scoret fortsatt det samme ... trege kunder eller det ikke er enuf-kunder (selv på 1 utimet nivå, fikk alltid 17 kunder i stedet for de nødvendige 18 for å slå lvl ... prøvde i 2 dager).
Jeg spilte 2019-versjonen og likte den til jeg kom til nivå 39, det var da den krevde at jeg skulle betjene 19 kunder, men jeg ga meg bare 16 hver gang jeg prøvde å spille den, og jeg måtte vinne det nivået for å kunne bevege meg på. Jeg er veldig skuffet over spillet.
Den har bug. På ett nivå brukte jeg $50 og solgte rundt 200 retter, men jeg tjente ingen penger. Så jeg klarer ikke nivået. Jeg brukte rundt $1000 på dette spillet, og jeg er virkelig forbanna!!! Ikke kast bort pengene dine!!!!
FLOTT SPILL Å SPILLE INGEN FRYS INGEN OMSTART BARE OPPDATERINGER 💯💯💯💪🏾
Dette spillet fryser altfor mye og kaster deg ut. Ga det mange sjanser, men det har ikke blitt bedre. Derfor sletter jeg den!
Skulle ønske de tillot deg å kjøpe boostere med myntene du tjener
Crazy Chef: Food Truck Game Arkade xfo
Disse spillene er satt opp for å få deg til å se annonser ved å si at du ikke fikk nok kunder når de bare ikke sendte nok kunder til å begynne med. Det er greit, bare mye unødvendig for å få deg til å se annonser.
Spilleskjermen blir svart, noe som gjør det umulig å se hva folk vil ha i spillet etter en stund. Det er som om koden er ødelagt og ikke lar den kjøre på nettbrettet mitt. Hvis dette ble løst, ville jeg gjerne reinstallert spillet, men foreløpig vil jeg avinstallere det.
Før elsket jeg det, men for en uke siden vet jeg ikke hva som skjer med spillet, nå midt i spillet kommer annonsen ut og spør om jeg vil fortsette eller avslutte og opptil 2 og 3 ganger kommer annonsen ut, Jeg vurderer å avinstallere den
Helt siden de la til nye nivåer fungerer ikke spillene! Du kan ikke ta maten ut av kjelen når den er ferdig. Så maten brenner og fortsetter å brenne, slik at du ikke kan kaste den ut eller mate kunder. På toppen av det mister du nivået og livet ditt. De må fikse dette snarest, ellers avinstallerer jeg!
Dette spillet begynner virkelig å irritere meg... etter å ha brukt all denne tiden på å få 100 edelstener slik at jeg kan spille i turneringen, startet jeg endelig spillet og skjermen var halvsvart så jeg kunne ikke engang se folks ordrer!! ! Da har disse annonsene problemer også z fortsett å fryse telefonen min og gjøre skjermen min svart... Det er et morsomt spill og akkurat som alle andre, men veldig irriterende ting kommer med det, for alt det syke, bare spill et nytt matlagingsspill med mindre frustrasjon.
Det er umulig å spille på grunn av tilleggene! Skulle imidlertid ha likt å rangere mer, siden spillet er ganske bra.
Jeg har tidligere gitt dette spillet fire stjerner etter 30 minutters spill, men etter 3 timer og 16 dollar føler jeg at dette spillet suger at du ikke kommer noen vei uten å oppgradere alt, og du må ha diamanter og nå har jeg gått tom for energi og jeg venter heller for klokken eller betale diamanter og det er ikke ti eller 20, enten det er 67, 100, 200 eller mer. Jeg sletter dette spillet, grafikken, spillingen osv. er flott, det er diamantene man trenger for å flytte spillet.
det er ok, men når du først kommer til de øvre nivåene kan du ikke vinne uansett. kunne bruke flere ekstra krefter. du sier også at du skal oppgradere kombinasjonene dine og hvordan ting koker miner ved høye grenser kan ikke få passert 33-1. til din respons har jeg gjort alt dette, men når du ser en video bør du få litt mer tid enn du gjør 5 sek. trenger lengre tid, all maten min er fullstendig oppdatert og brakt til maks. fortsatt å måtte bruke liv som en gal.
Etter noen nedlastinger og avinstallasjoner. Jeg vil si at dette er det mest fornuftige matlagingsspillet jeg har funnet. Kjøkkenutstyrsoppgraderingene trenger ikke penger og edelstener. Den trenger bare edelstener. Noen nivåer er veldig enkle. Noen er veldig vanskelige. Godt jobbet med spillet. Ingen feil.
Fra i går begynner spillet å fryse, og plutselig vil det sparke meg ut av spillet. Uansett hva feilen er, vær så snill å fikse ASAP...Jeg liker faktisk å spille dette spillet.
jeg elsker matlagingsspill, det er derfor jeg lastet ned dette. Til å begynne med var dette så morsomt og enkelt å spille, men nå som jeg er i en ny verden (Japan) er det veldig vanskelig at det tar meg noen dager før jeg passerer nivået 😂😅ah annonsene satt fast da jeg så dem for å få gratisdelene, det er derfor jeg må starte på nytt..men så langt fortsetter jeg å spille fordi det var morsomt og spennende👍🏻
Skuffet. Jeg nådde nivå 91, og uansett grunn kan jeg ikke gå lenger fordi nivået ikke reagerer på at jeg berører skjermen. Jeg banket på maten og den ville ikke reagere og mistet liv fordi maten brant og mistet kunder. Jeg har brukt over tjue dollar på dette spillet, og nå fungerer det ikke på nivå 91. Smh
Likte det ikke. Det er nivåer som ikke er tidsbestemt, men uansett grunn blir du stoppet mens kundene fortsatt står i kø og det står at du ikke fikk nok kunder. Blir utrolig hard på som smultringrunden. Jeg tror de bare gjør det umulig å spille uten power ups. Hvis jeg ikke kan spille et spill uten å bruke dem, vil jeg ikke spille. Avinstallert.
Jeg lastet ned spillet i dag. § brukte $1,08 på startpakken og mottok den ikke!! Hva slags spill er dette der du ikke en gang begynner å spille og de river deg av! Så frustrerende
Elsker dette spillet - det er ganske vanedannende og utfordrende. For noen harde nivåer til slutt, må du bruke boostere eller edelstener, men spillet lar oss få dem gratis hvis du ser en video. Jeg er uenig i anmeldelsene her som sier at du må kjøpe edelstener. De gratis tar tid, men du kan definitivt samle edelstener over noen dager. Venter på at utvikleren skal legge til nye nivåer
Crazy Chef: Food Truck Game Arkade ika
Flott spill til omtrent nivå 60. Det er de klassiske timet nivåene hvor du må få et visst antall mynter, likes eller serverte retter før tiden renner ut. På omtrent nivå 60, og noen nivåer før, er det umulig å bestå uten en slags tidsforsterkning på slutten ($).Alltid EN kunde unna å slå nivået, men jeg har NULL kunder når tidtakeren treffer en. Hvis dette løser seg, vil jeg gi spillet 5 stjerner. Avslappende, morsomt og lett å oppgradere alt (trenger ikke edelstener!).
Spillet er flott, men popup-vinduene var så irriterende. De dukker opp mens du spiller og vil koste deg alle krystallene dine fordi du treffer dem ved en feil fordi du spiller så fort. Jeg kjøpte krystallene mine og det var ikke slik jeg ønsket å bruke dem. Jeg har avinstallert spillet fordi jeg nekter å kaste bort penger på et spill jeg føler jukser deg til å bruke når du ikke vil. Ja, spillet er gratis, men jeg brukte penger på ekstra krystaller og de var ikke gratis, og det er dette jeg er opprørt over.
Crazy Chef: Food Truck Game Arked uxgd